Slay In Your Black Formal Dress -FormalDressAustralia

by - 7/02/2017

Hello dolls!

Hajde da uparimo boje današnjeg posta sa bojama naših duša. Crno, crno i crno.
Šalim se naravno, ali mislim da ne postoji osoba koja nekada nije napravila to poređenje haha.
Danas za vas imam jedan veoma kratak post i to je kao što ste i po naslovu i sami mogli zaključiti suradnja sa jednom predivnom, vama vjerovatno jako poznatom kompanijom, a to je FormalDressAustralia :)
Ukoliko želite, možete kliknuti na link iznad i pogledati šta to oni imaju u njihovoj ponudi.
Ja ću vam to malo u ovom postu približiti naravno. Oni su još jedna predivna kompanija koja nudi mnogobrojne formalne haljine po pristupačnijim cijenama nego što je to inače slučaj za haljine tih vrsta.
Postoji jedna posebna grupica haljina koja je meni posebno predivna a to su Black Formal Dresses, dakle crne formalne haljine :)
Pa, pogledajmo kako neke od njih izgledaju:



Ukoliko kliknete na bilo koju od slika, one će vas odvesti na stranicu sa njihovim crnim formalnim haljinama :)

Nisu li jednostavno predivne? Crna je meni oduvijek bila najdraža boja kada je u pitanju odjeća jer je prosto tako elegantna i istovremeno prelijepa. Mislim da crne, duge haljine imaju baš neki dramatičan i moćan efekt bez obzira na to da li one bile baš jednostavne ili što bismo rekli, over the top. Jednostavan način da prosto zasijate i zasjenite sve druge oko vas :)

To je to. Hvala vam puno što ste čitali ovaj post.
Opet kažem, ako želite možete kliknuti na neku od slika ili linkova u postu i to će vas odvesti na FormalDressAustralia sajt :)
Uživajte u potrazi da vašom predivnom haljinom :)

Thank you for reading! 

You May Also Like

6 comments

  1. Amazing photos dear, I love your post ♥

    Have a nice day, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Woow! Haljine su zaista predivne, pogotovo crne ^^
    Ako imaš vremena postavi mi pitanja za Q&A -> This is my life

    ReplyDelete
  3. Haljine su jako lepe. I ja volim crnu boju i mislim da mi ta boja najbolje stoji.

    laAdda | Pregled juna!

    ReplyDelete
  4. Haljine su jednostavno zadivljujuće *-* Odličan post!

    Ana's Life

    ReplyDelete
  5. Stvarno savršen izbor haljina! Jaako mi se sviđa ♥
    IvaFashionDiary

    ReplyDelete
  6. Koliko ti imaš talenta da običan post napišeš kao nešto savršeno ja nemam riječi. Sve pohvale na postu, a haljinice su vrh. Obožavam crno, iako nije u skladu sa dušom, ali eto kažu da nekada mora biti nešto kontra da se može naglasiti sve ostalo :D

    ReplyDelete


Labels