My Rosegal Summer Wishlist #2 + CUPON

by - 7/16/2017

Hello my lovely readers!

Ako se pitat slučajno zašto je već treći post za redom suradnja, to je prosto zato jer za par dana putujem a imam mnogo obaveza kojih se prvo trebam riješiti i to je zapravo jedini razlog. Možda nekima od vas nedostaju moji obični postovi ali nadam se da ću vam se za to moći iskupiti kada se vratim s putovanja sa novim ljetnim izgledom bloga :) 

Nego li, obratimo pažnju na temu današnjeg posta. Za danas u ovom postu nastavljamo moju dugu suradnju sa kompanijom Rosegal :)

U ovom postu ću vam predstaviti još jednu moju ljetnu Wishlistu jer Rosegal zaista uništava sve sa svojom ljetnom ponudom i ja sam bila jako presretna kada sam od njih prije par dana dobila još jedan veliki paket poklona koji ću vam uskoro predstaviti u novom postu. Na kraju posta ćete također moći pronaći jedan mali kupon koji možete koristiti na njihovom sajtu bilo kada i naravno ne zaboravite da je poštarina besplatna širom svijeta :)



Off The Shoulder Crochet Lace Insert Blouse


Rhinestone Inlay Elephant Pendant Faux Pearl Bracelet - Silver


Bowknot Convertible Off The Shoulder Blouse - Strip Pattern 

Plunge Knot Slit Cut Out Jumpsuit - Floral




Tropical Criss Cross Ruffles Bikini Set - Hunter



I to je to što se tiče moje Wishliste :) Nadam se da vam se svidjela. Ako vam se ono baš svijedjela ona možete kliknuti na linkove i pogledati više o tim stvarčicama ili ih možda i poručiti, ali naravno, ako se za to odlučite ne zaboravite mali poklon koji sam vam obrećala! Mali kupon za vas!

Cupon: RosegalChen

Nadam se da ćete uživati u tom malom poklonu :)

Hvala vam što ste čitali post! :) 

You May Also Like

6 comments

  1. Predivan izbor. Prva majica je vrh, da ne kažem top :D
    Želim ti lijep početak sedmice!

    ReplyDelete
  2. Super post! Odabrala si super stvari na wishlisti *-*
    Novi post -> This is my life

    ReplyDelete
  3. Divan post! Odabrala si preslatke stvarčice! :D ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Obozavam ove kosuljice ili bilo koje komade garderobe gde su gola ramena, izgleda prelepo a i odlicno je za leto da se pocrni i da ne ostanu one linije.
    Pogledaj moj blog ako zelis :)
    https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. Baš su slatke i savršene stvarčice. Ovaj off the shoulder top je zaista prepresavršen i mnogo mi se dopada.

    Bilo bi mi drago ako bi pogledala moj ---> heresuniquegirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Super post,sve mi se stvari stvarno jako sviđaju!
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete


Labels