Ljeto

Recepie For The Best Summer Ever

6/18/2017

Hello boys and girls!

Kao što sam vam i obećala, pokušaću se više posvetiti ovom blogu kako bih ga opet vratila u njegov puni sjaj i obećala sam vam da neću baš svaki put pisati o nekim suradnjama tako da evo nas, jedan post koji nije suradnja je napokon tu haha :)
Ljeto počinje onda kada završi škola, zar ne? Barem je za mene tako. Ovih posljednjih mjesec dana sam se užasno smorila i razmišljala sam o tome šta bih mogla raditi ovog ljeta kako bih se provela bolje nego ikada. 
U ovom postu ću vam dati nekih pet ideja koje inače meni odgovaraju i koje me uvijek učine sretnom.
Krenimo!

Koncert

-Bukvalno bilo koji koncert može biti najbolja noć u vašem životu. Ne morate ciljati da idete na koncerte samo onih pjevača koje ono baš toliko volite, bitno je samo da od tog pjevača na čiji koncert idete znate neke pjesme i to je to. Jednostavno kada se svi složite i svi uživate u istoj muzici prosto se osjećate ispunjeno i sretno. Ne mislite uopšte na probleme već ste samo sretni i mislim da nam je to svima cilj.

Night out

-Ako ipak koncerti nisu vaša stvar onda imate i noćne izlaske sa vašim prijateljima. Otplešite noć, slušajte dobru muziku, zezajte se i smijite se sa dobrim društvom i biće to dovoljno. Baš kao i koncert, jednostavno zaboravite na probleme i samo se zabavljate. Ipak naravno, ja ću vam kao i vaša mama reći, nemojte raditi gluposti jer vjerujte mi nije vrijedno toga. Zabaviti se možete i bez toga tako da budite pametni.

Ostvarite neki vaš cilj

-Ako vas nešto može usrećiti i ako nešto može napraviti da se osjećate dobro u vezi sebe onda je to definitivno ostvarivanje nekog velikog cilja kojeg ste sebi postavili. Mislim, ljeto je, imate i previše slobodnog vremena. Zašto jednostavno onda ne poradite na sebi i na tom cilju. Na samom kraju ćete vidjeti kako ste sretni zbog toga i bićete ponosni na sebe.

Pool day sa vašim prijateljima

-Pošto već nema škole, znate da se svi vaši prijatelji iz razreda i vi ne viđate tako često i nemate priliku svi biti skupa kao što je to inače slučaj. Mislim da je dobra ideja onda da se organizujete nekada i da svi, vi i vaš cijeli razred, odete na neke bazene, jezero ili nešto slično tome. Tako ćete se opet svi udružiti i nećete zanemariti vaše prijateljstvo tokom ljeta. Ako vam se ne sviđa ta ideja da idete sa vašim školskim prijateljima, onda naravno postoji i ta opcija da idete sa nekim drugim ili jednostavno sa vašom porodicom. Kako god vi želite :)


Dobro se odmorite

-Nešto najvažnije je naravno to da se odmorite. Školska godina je bila duga i definitivno ste zaslužili odmor. Mislim da nam je svima jasno kako umor utiče na našu energiju, raspoloženje, emocije i zato mislim da je veoma bitno da se odmorimo. Kada kažem da se odmorimo, ne kažem da ne radimo bukvalno ništa i da se ulijenimo, nego jednostavno uzmite dan-dva ili koliko god da vam treba i uradite nešto što vas opušta. Totalno zaboravite na sve obaveze i uživajte. :)


.....

Završili smo s našim postom ali ja za kraj kao i uvijek imam neka pitanja za vas. 
Koji su vaši planovi za ovo ljeto? Kako ga planirate provesti?
Da li možda putujete negdje? :)

Thank you for reading. 

You Might Also Like

12 comments

  1. Želim da ovo leto provedem kao nikada do sada. Hvala ti na savetima, dobro je da za promenu malo pišeš tematske postove.

    Blog tips #5 - Kako pronaći inspiraciju | laAdda​​​ž<a

    ReplyDelete
  2. Draga odabrala si divne fotke, lepo je što ćeš se više posvetiti blogu, saveti su dobri :)

    Veliki pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Ja takođe želim ovo leto provesti nikada do sada.Saveti u postu su predobri,a fotkice su me posebno oduševile.Baš sam srećna što ćeš se posvetiti blogu,jedva čekam nove postove.I ja ću se kao i ti sad malo više posvetiti blogu,ako te zanima nešto više,objavila sam update na blog pa pročitaj ako želiš. :)

    anastasjastyles.blogspot.ba <--------------- novi post // mali update

    ReplyDelete
  4. Odličan post,ideje mogu doosta pomoći.Kao što si već i sama rekla,ljeto je,imamo previše vremena i zašto to vrijeme ne iskoristiti u nešto dobro,korisno,da se zabavimo ujedno.Super ideja za post!


    Bella Place.

    ReplyDelete
  5. Ovi savjeti su predobri i jedva čekam da i ostvarim neke od ovih stvari ;) Uživaj u ljetu!
    Novi post -> This Is My Life

    ReplyDelete
  6. Sada tek vidim koliko sam postova propustila na tvom blogu, moraću se vratiti i sve ih pročitati. ☺ Ovo leto planiram da učinim nezaboravnim i najboljim do sada, nadam se da ću uspeti u tome. Tvoje ideje su sjajne! ♥

    Novi post: Misseslandy

    ReplyDelete
  7. Divne fotografije i odlični predlozi za leto! :)

    ReplyDelete
  8. Odličan post! Jako mi je drago što si odlučila pisati i o drugim temama a ne samo o suradnjama jer iskreno jako mi je ovo falilo tvoj blog mi je inače omiljeni blog i uvijek se razveselim ovako nekakvom postu! ♥

    Ana's Life

    ReplyDelete
  9. Odličan post! Toliko su mi falili tvoji postovi. Želim da iskoristim ovo leto što više mogu kako bih se odmorila :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. Predivno i jako motivaciono. Vjerujem da će pomoći mnogima da iskoriste ljetni raspust na najbolji mogući način. Ja svoj raspust dobijam tek u septembru :( a do tada posao i fax, no ti se lijepo provedi i uživaj koliko ti srce poželi.

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
  11. Post je odličan ♥
    Slike su baš tumblr,a i post je odličan. Baš motivirajući. Ja jedva čekam da odem kod rodbine na more jer tek tada za mene počinje ljeto i nema dosade,a do tad samo dosada ♥
    Jedva čekam novi post ♥
    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  12. Lijep. post, ja bih željelja ovo ljeto provesti ludo i nezaboravno, ali čini se da neće biti tako :(

    5 problema koje će samo ljubitelji serija razumjeti :moonstears

    ReplyDelete

Small Cute Hot Pink Pointer