Rosegal

💖 My Big Summer Rosegal Review 💖

6/15/2017

Well, hello there!

Dugo se nismo čuli, znam. Ipak, sada kada je škola naapokon, ono totalno završila, mislim kako ćemo imati vremena da se čujemo mnogo više puta nego inače. Ozbiljno to mislim ovaj put. Znam da sam užasno lijena. Iskreno, prva godina u novoj školi nije bila tako jednostavna a i nevezano za školu, godina sama po sebi, barem do sada, jednostavno nije bila baš med i mlijeko.
Ipak, tu sam sada. S mnogo slobodnog vremena i jako sretna sto je barem ova školska godina završila.
Danas za vas imam jedan review post. Da, znam koliko postova za redom su bile suradnje i da, vratićemo postove malo na normalu. 
Nego li, vratimo se na to što sam rekla.. Review post.
Kao što po samom naslovu možete zaključiti danas ću vam predstaviti poklone koje sam primila od predivne kompanije..
Ja sa njima surađujem već dugo i mislim zaista da ako ste i prije čitali moje postove da definitivno više nema potrebe da vas upoznajem sa njima. Ipak, još jednom ću naglasiti da Rosegal nudi besplatnu poštarinu širom svijeta što mislim da je njihova najbolja ponuda od svih :)

Pošto ćemo i svakom poklonu pričati posebno, idemo odmah na posao.


-Prvi poklon je ova jednostavna karirana košulja. Ovaj poklon je malo kasnio u odnosu na ostalu narudžbu pa sam ga primila kasnije, ali ipak ne zamjerim im na tome. Mogu vam reći da sam zapravo jako zadovoljna s ovom košuljom. Nije mnogo skupa-$9.99 zapravo. Nju sam od svih poklona posljednju odabrala i to ponajviše zato što sam odabirom ostalih poklona mnogo smanjila svoj budžet pa sam potražila nešto što bih mogla uklopiti u tu nisku cijenu. Košulja je jako lijepa i kvalitetna. Sretna sam što sam je poručila jer nikada od svih boja nisam imala crvenu kariranu košulju i mislim da izgleda fantastično u bilo kojoj kombinaciji i za bilo koju priliku.


-Sljedeće imamo ovu ogrlicu. Mislim da ste već svi odavno došli do zaključka da sam ja luda za ogrlicama i da bukvalno svaki put kada mi -se pruži prilika poručim jednu. Ova mi je nekako tako prelijepa. Koštala je negdje oko $3 i zaista je nevjerovatan detalj. Izgleda veoma bogato i otmjeno i mnogo mi se sviđa kako izgleda kada je ja nosim.


-Slično kao i sa ogrlicama.. Opsjednuta sam i četkicama. Imam zaista mnogo četkica ali nekako sam uvijek htjela da pronađem neke četkice posebno za oči i mislim da sam sa ovim napokon jako zadovoljna. Jako su kvalitetne i prenježne su. Zaista se vidi razlika kada šminku nanesem nekim drugim četkicama i kada ih nanesem ovim četkicama. Čini mi se da sada koštaju oko $3 a ja sam ih koliko se sjećam platila još više, tako da ako želite možete ih pogledati dok su dosta jeftinije i ja vam ih najiskrenije preporučujem.


-Ovo je jedan od poklona koji je završio malo tragično, ali eto barem imamo zanimljivu priču. Košulja je predivna, prelagana i po meni prosto stvorena za ljeto i ja sam bila prezadovoljna ovim poklonom. Ipak, jednom prilikom kada sam je htjela obući ja sam je pošto sam toliki mozak spržila peglom. Materijal je dosta osjetljiv i onako a ja sam malo pretjerala i totalno zaboravila šta radim dok sam je peglala haha. Ipak, prije nego što se to desilo bila je predivna i mogu vam reći da mi se srce malo slomilo kada sam je uništila haha. I ona košta oko nekih $9 i dostupna je još uvijek :D


-Još četkica! Ipak, nisam toliko luda. Ove četkice sam naručila kao poklon. I helou, čini mi se da su i one jeftinije! Koštaju oko $6 i ja mislim stvarno da su mene koštale više. Izgleda da Rosegal ima veliku rasprodaju, tako da hurry up! Četkice su zaista predivne i one su jako kvalitetne. Prijateljica je jako zadovoljna njima i to je ono što je ona htjela tako da i ja sam zadovoljna :)



-Posljednji poklon je ovaj predivni, čipkani tank top. I on je zaista jako predivan, povoljan i mnogo mi se sviđa. Nažalost on trenutno više nije dostupan na njihovom sajtu ali sigurna sam da bi uskoro opet mogao biti dostupan. Kao što sam već rekla, predivan je. Jako je lagan i ženstven. Jedina zamjerka koju ja imam je ta što je malo prekratak. Naravno, to nije njihova greška jer sam ja vjerovatno odabrala premalu veličinu ali ipak, što je tu je. Hvala Rosegal na predivnom poklonu.

....

I eto to je to! To su svi pokloni koje sam primila od te kompanije. Potrudila sam se da vam to fino predstavim, da vam dam svoje iskreno mišljenje i da uključim cijene kako bi vi mogli saznati još više o njima. Ko zna, možda vam se nešto sviđa ali pomislite da je preskupo. Ipak, vidjeli ste da nema takvo i sigurna sam da vam se to, kao i meni sviđa :)

Koji poklon se vama najviše svidio? :)

Thanks for reading! 


You Might Also Like

4 comments

  1. Stvarčice su predivne! Crveni top je presladak :)


    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Predivan post, draga. Review je predivan. Drago mi je da si se vratila.

    Goodbye Spring - We Heart It #2 | laAdda​​​

    ReplyDelete
  3. Odlična wishlista! Najviše mi se sviđa ogrlica, izgleda predivno! No i ostale stvari mi se stvarno sviđaju ♥

    Ana's Life

    ReplyDelete
  4. Divan post mila, slike su prelepe, stvari su super. Blog ti je jako lep, imaš novog pratioca ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ReplyDelete

Small Cute Hot Pink Pointer