Little NewChic Review Post :)

by - 6/22/2017

Hello girls!

Danas za vas imam jedan veoma kratak review post. Već davno sam vam objavila post u kojem sam vam predstavila moju wishlistu sa predivnog sajta NewChic i upotpunosti sam zaboravila da uradim review post na poklone koje sam primila od njih. Zapravo ih nema jako puno, u pitanju su samo dvije majice ali ipak predivne su i ja ću vam ih sa zadovoljstvom predstaviti :)
Pogledajte ih:










-Pošto sam bila veoma ograničena sa budžetom u ovom slučaju, mogla sam odabrati samo ove dvije majice ali kao što sam već rekla one mi se jako sviđaju. Crna majica je baš ono obična i nemam mnogo toga za reći o njoj. Naručila sam je jer jednostavno volim crnu odjeću i ona mi je nekako baš ono što mi je nedostajalo jer sam sve svoje druge majice tog tipa mnogo nosila pa sam ih i uništila. Iako je majica jako simple i ne tako posebna, ja sam njom zadovoljna jer je jako rastezljiva i nježna. Materijal je prosto divan i to je za mene njen najveći plus.
Druga majica je meni malo draža od te crne. Ja mislim da je preslatka i prosto kao stvorena za ljeto. Predivna je, lagana i osjećam se jako ženstveno i lijepo u njoj. Hah, pa kada uporedimo ove dvije majice mislim da možemo doći do onog zaključka kako svaka djevojka, pa čak i ja, ima dva raspoloženja i dva stila haha :D 
Još uvijek nisam imala priliku da je nosim jer je čuvam za neku posebnu priliku ali mislim da će mi biti jedna od omiljenih stvari koje ću nositi ovoga ljeta.

To je to :) Kao što sam i rekla, jedan kratak post.
Ipak, nadam se da ste uživali i najiskrenije hvala NewChic sajtu na predivnim poklonima.

Thank you for reading! 

You May Also Like

9 comments

  1. Divan post mila, zanimljiva lista, slike su prelepe ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Predivan post, draga. OBe majica su jako lepe, posebno prva, ali i druga je prelepa.

    Summer Bucket List | laAdda

    ReplyDelete
  3. Woow!Super post. Jako mi se sviđaju majice, pogotovo ona prva sa cvjetnim uzorkom :)
    Novi post -> This is my life

    ReplyDelete
  4. Prelijepe stvari si odabrala i ja sam objavila wishlistu na blogu pa mozes pogledati :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m

    ReplyDelete
  5. Odličan post! Prva majica je preslatka :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Majice su predivne, ja sam također vječito u crnom, ali imam ispade poput ove prve majice gdje sam 'dijete sreće', a ova majica baš pristaje tom opisu :D

    http://redheads-diary.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  7. Obe majčice su lepe draga, ali prva cvetna majica- zaljubila sam se u nju!♥

    Milica's diary

    ReplyDelete
  8. Obje majice mi se sviđaju, zaista. Prva s cvjetićima je preeslatka, a druga je jednostavna, ali i meni isto nedostaje takvih jednostavnijih stvari. Super post ♥

    Ana's Life

    ReplyDelete
  9. Topić je predivan. Ali kako ih i ne nosim pretjerano moj izbor bi pao na crnu majicu :D

    Moj mali kutak

    ReplyDelete


Labels