Beauty Basics

Beauty Basics: Acne

6/29/2017

Hello my lovely readers!

Prošli post je bio suradnja zar ne? Pa dakle, vrijeme je i za jedan post koji nije. Ne znam da li se sjećate jer je zaista jako davno bilo ali, na našem blogu je postojala jedna mala rubrika koja se zvala 'Beauty Basics' i u toj rubrici sam za jedan post birala po jedan 'problem' koji je mučio sve nas i baš smo onako, o svemu popričali u tom postu kada je taj problem u pitanju. Dakle, kako nastaje, moja iskustva i kako ga se riješiti. 
Za ovaj put odabrala sam da to bude jedan problem koji muči mnoge tinejdžere a tu su bubuljice, mitiseri ili vam ga jednostavno koža na vašem licu.
Pa ovako.. Ne znam opet da li se sjećate ali ja sam u nekim postovima koje sam prije pisala kao što je npr moja jutarnja rutina navela kako nikada nisam imala problema sa bubuljicama i kako sam uvijek imala potpuno čisto lice. Pa, kako su se neke stvari u mom životu promijenile posljednjih godinu dana tako se promijenilo i to, što nas vodi na naš prvi dio posta..
Your habits 

-Koliko spavate, šta jedete, šta pijete, kako živite.. Sve to utiče na vašu kožu. Od kako su se mnoge stvari u mom životu promijenile tako su se promijenile i moje navike. Možda zaista jesam imala tako jako čisto lice jer sam imala 'čiste' navike ali ipak to se, iako ja to nisam svjesno radila niti htjela, promijenilo. U prošlom periodu uvijek sam se osjećala kao da mi nedostaje vremena za sve i nisam se nikako znala organizovati dovoljno dobro i počinjala sam tražiti nešto što bi mi uštedilo vremena. Nesvjesno, vjerovatno, počela sam zanemarivati to što jedem (što shvatam sada) i apsolutno nikada se nisam trudila da pojedem nešto zdravo niti mi je više bilo bitno da li ću nabaciti koji kilogram. Pa, pošto sam jela samo nezdravu,brzu, masnu hranu bez ikakvih vrijednosti to se odrazilo i na moje kilograme (ne tako strašno) ali i na moje lice. Primjetila sam da kada se čak par dana pokušam kontrolisati u hrani sada kada sam slobodna da se moje lice odmah pročišćava. Primjetila sam također da ako pojedem čokoladu da ću se ujutro probuditi sa milion malih bubuljica na mom čelu što i nije tako lijep početak dana. Primjetila sam da kada pijem mnogo vode da i to također pomaže. Znam da vam je vjerovatno tako omrzlo čitati non stop isto kada su u pitanju bubuljice i znam da svi spominju vodu ali ja iz svog iskustva zaista mislim da pomaže. Pokušajte i vi ako meni ne vjerujete. Kada je škola još trajala ja sam se nekako prilagodila na to da spavam 4-5 sati ili manje što je vjerovatno bilo jako loše po mene ali recimo da sada to planiram na raspustu nadoknaditi haha, naravno ne previše. Nemojte dopustiti da vas ljudi oko vas nerviraju jer stres nevjerovatno izaziva bubuljice što sam imala priliku vidjeti u istoj toj 'stresnoj minuti', ako shvatate šta vam govorim.
Nego, shvatili ste me? Možemo dalje?

Face mapping

-To što su bubuljice na vašem licu je znak da nešto nije kako treba da bude, zar ne? Pa, htjela sam veoma kratko da napomenem da zapravo možete i saznati koji je najvjerovatniji uzrok vaših bubuljica. Ukoliko imate bubuljice na čelu, to je vjerovatno jer se ne hranite dobro, ukoliko imate bubuljice ispod vaših usta, odnosno na bradi, to je do vaših hormona ili ste jednostavno pod stresnom itd. Ukoliko želite znati više o tome možete kliknuti ovdje i eto, saznajte šta je to uzrokovalo vaše bubuljice.

My skincare routine

-Za kraj- kako se to ja brinem o svom licu? Paaa, iskreno, rećiću vam odmah da ovo nije nešto što sam pročitala na internetu nego ovo je jednostavno ono čime se ja koristim i ono za što ja vjerujem da meni pomaže. Svi mi imamo različite tipove kože ali ukoliko mislite da bi i vama ovo što ću vam ja predstaviti može pomoći onda zašto da ne pokušate? Dakle, ja ne koristim neke skupe kremice, losione i tako te stvarčice na licu jer nekako vjerujem kako mi ove iako su jeftinije, više pomažu. Također, ne volim koristiti mnogo različitih stvari na licu i uvijek me je strah kada planiram koristiti nešto novo i zato se već neko vrijeme držim ove iste rutine. Već duže vremena i ujutro kada ustanem, i navečer kada idem spavati, koristim Puzzle proizvode koje možete kupiti vjerovatno u bilo kojoj apoteci. Prvo operem lice Puzzle gelom koji je zapravo veoma nježan. Sjećam se kako sam bila iznenađena kada sam ga tek počela koristiti jer je moja koja bila tako nježna od njega. Ne mogu vam ni opisati kako sam bila zadovoljna. Također, on ima jako prijatan miris i zaista jako osvježi. Nakon gela uvijek sam nanosila Puzzle antibakterijski losion. Pošto se u njemu nalazi mnogo alkohola ne nanosim ga tako mnogo, mada iskreno, koliko god malo da ga nanijela on uvijek nekako peče. Ipak, vjerujte mi, dobar je. Imam osjećaj kao da zaista ubije bakterije na mome licu i zaista ga jako dobro očisti. Sljedeće što ja koristim je maska za lice, barem jednom sedmično. Ova maska koju ja koristim je iz Farmasi-ja i ni ona nije tako skupa. Jako je osvježavajuća i zaista imam osjećaj kao da mi ukloni sve što ne bi trebalo da bude na mom licu. Sada samo zavisi kakvi ste s bolom jer se ova maska osuši u nekih 30 minuta i onda je ogulite. Kada sam je prvi put koristila bilo je zapravo jako bolno za mene lično i lice mi je ostalo crveno jer je bukvalno kao da me neko štipa cijelo vrijeme za obraze ali nakon što se to smirilo sve je bilo ok i svidjelo mi se kako je djelovala. Za kraj imam obični sapun koji je zapravo novitet u mojoj rutini. Niko ne preporučuje da se sapun koristi na licu jer su grupi i previše isušuju kožu ali ipak, ja sam poslušala savjet svoje mame koja prošlih 30 godina koristi sapun na licu i odlučila sam isprobati ga. Uvijek kada skidam šminku (koju skidam čim prije) operem i lice sapunom i najviše se fokusiram na čelo jer mi je tu koža najmasnija i to je to. Iskreno, meni korištenje sapuna na licu i nije tako loše. Kažu da previše isušuje kožu ali kada imate previše masnu kožu nije li to ono što biste htjeli da biste malo to sve izbalansirali? Ne znam, vidjeću još nakon nekog vremena kako djeluje ali zasad sam zadovoljna :)

.....

Eh, danas sam se izgleda baš napisala.. Čak mi nije ni bilo u planu haha :) Ipak, nadam se da ste uživali u ovom postu. Znam da je malo duži nego inače ali ja sam se potrudila da vam u njemu prenesem ono što ja znam kako bih vam pomogla :)

Koje savjete vi imate? :)

Thanks for reading! 

You Might Also Like

7 comments

  1. Odličan post! Koristim puzzle proizvode i jako mi pomažu :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Dobar post mila, ranije sam i ja koristila Puzzle proizvode i olakali su mi pubertet ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Predivan post, draga. Da sećam se ove rubrike. Drago mi je da si sa nama podelila ovaj post jer će mi sigurno pomoći oko bubuljica.

    Quotes - June | laAdda

    ReplyDelete
  4. Odličan post draga! Slažem se s apsolutno svim savjetima koje si dala, ja sam također pisala sličan post davno već, ali sam dala iste savjete. Također boravak u prirodi ili neke aktivnosti mogu popraviti vašu kožu ♥

    Ana's Life

    ReplyDelete
  5. Odličan post! Ja nemam problema s aknama, niti s bubuljicama (imam ih par, ali nestanu za dva dana) tako da se nadam da će pomoći drugima ^^
    Novi post -> This is my life

    ReplyDelete
  6. Ja nemam velikih problema sa bubuljicama, a akne nikad nisam imala. Nadam se da će drugima pomoći ovaj post, a i meni ako ikada zatreba. Hvala što si sve ovo podijelila sa nama! ♥♥♥

    Summer Room Decor -> www.innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Heeej,
    samo sam želela da ti se zahvalim na pomoći. Verovatno sad ne znaš baš o čemu se radi, ali već dugo sam želela da otvorim svoj blog, a tebe pratim već neko vreme, pa sam se setila onih postova 'uvod u vaš blog svijet', koji su mi mnogooooo pomogli.
    Tako da hvala još jednom <333 :)
    Inace ispalo je ovako, ako zelis da pogledas: http://mellowcent.blogspot.rs
    Pozzzdravv :D

    ReplyDelete

Small Cute Hot Pink Pointer