Zaful Review: So In Love

by - 5/13/2017

Hello my lovely readers

Pa, nastavljamo naš post od prošli put. U prošlom postu sam vam predstavila svoju malu Wishlistu sa nama veoma dobro poznatog sajta..
(kliknite na sliku da posjetite njihov sajt)

Pa, sada kada smo završili s Wishlistom, mislila sam kako bi bilo fino da odmah uradimo i review post i da vam pokažem predivne poklone koje sam primila sa njihovog sajta.
Pa, ukoliko ste zainteresovani, nastavite čitati :)


-Prepoznajete ga? Daa, on je bio na mojoj Zaful Wishlisti. Toliko mi se svidio da sam se odlučila da ga poručim i reći ću vam iskreno-kostim je predivan! Ja sam 100% zadovoljna i mislim da ništa više od kostima ne bih mogla poželjeti. Ima baš sve što meni treba. Kostim ne samo da izgleda predivno na slici nego je predivan i kad se obuče. Ja posjedujem mnogo, mnogo kostima a glavni razlog tome je taj što uvijek kupim kostim i poslije ne budem zadovoljna s tim kako on izgleda na meni, iako sam ga već probala, ali sa zadovoljstvom mogu reći da ja mislim da izgledam preslatko u ovom kostimu. Baš ekako odgovara mojoj građi i presretna sam zbog toga što sam ga poručila. On je definitivno moj omiljeni poklon koji sam primila od Zaful-a.


Sljedeći poklon su ove divne naočare. Iskreno, ne znam koliko sam zadovoljna s njima. Nekako su baš lijepe i zaista mi se jako sviđaju ali nikako ne mogu da procijenim da li mi pristaju ili ne. Imaju taj neki zanimljiv oblik koji bi meni odgovarao ali su poprilično velike i nisam sigura da li mi se to sviđa. Uvijek sam više voljela malkice manje naočare jer su mi one simpatičnije a ove su baš, baš velike. Ipak, jako sam zadovoljna njima i sigurna sam da će mi nekada, u nekoj prilici i poslužiti :)


I za kraj imamo tri vrste ogrlica. Ja iskreno mislim da ja imam nekih problema jer sam ja baš opsjednuta ovakvim ogrlicama. Mislim da je glavni razlog tome to što su moji outfiti uvijek nekako poprilično jednostavni, jer to je moj stil, ali kada dodam neku ogrlicu ovog tipa, to sve jednostavno izgleda predivno. Prvo sam htjela poručiti samo jednu ogrlicu ali a kraju se nisam mogla oprostiti od druge dvije jer su mi se sve podjednako svidjele. Choker je predivan. Ja inače ne podnosim chokere, nikada mi se nisu previše sviđali jer ne znam.. eto.. ali ovaj mi se ipak jako svidio jer izgleda jako,jako elegantno. Ne mogu ni da vam opišem kako je samo lijepa kada se stavi oko vrata. Sljedeća je ta ogrlica sa crnim kamenjem, nešto tako, i ona je čak još ljepša uživo. Izgleda baš nekako bogato i jako i zaista je predivna. Posljednja i ujedno moja najdraža je ta ogrlica sa cvijećem koju sam naručila u dva komada jer sam jedan odlučila pokloniti prijateljici. Ona je zaista predivna. Ukrasi, boje, ti mali cvjetići..Ne znam što mi se više sviđa! Prezadovoljna sam.

____________________________

To je bio moj mali review! :) Nadam se da vam se sviđa i da ste uživali.
Još jednom, hvala Zaful na predivnim poklonima i kao i uvijek hvala i vama što ste čitali post.

Koji poklon se vama najviše sviđa?
Ostavite komentar ispod!

Thank you for reading! 

You May Also Like

3 comments

  1. Odličan post! Kupaći je baaš lep :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. I really like the bikini! The post is great!
    I've been your subscriber for 2 years now and you and some other bloggers inspired me to do my own blog! So if you would like to check it out or subscribe I will leave you link of my newest post.
    http://melaniscorner.blogspot.hr/2017/05/5-outfit-ideas.html

    ReplyDelete
  3. Predivne stvari i predivne ogrlice ^_^ Divan ti je blog ^_^

    Ako zelis zaprati me i uzvraticu, samo ostavi komentar na mom blogu ^_^

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/

    ReplyDelete


Labels