How to become a morning person

by - 11/23/2015

Hello lovely people!
Kako samo hladan ponedjeljak..
Hladan i dug.

Mislim da nema potrebe da se žalim koliko sam umorna i koliko mi se ne da u školu, to već znate zar ne? 
Moožda bi malo manje mrzila školu kada ne bih morala ustajati ovako rano kao što sada ustajem.
Nema ništa gore nego kada se moraš odvojiti od svog toplog kreveta rano ujutro, zar ne?
Paa.. vjerujem da svi znate taj užasan osjećaj, ali ja sam tu sa svojim savjetima da vam pomognem :D
Dakle, danas ću vam dati neke savjete kako da malkice više zavolite rano ustajanje i jutra sama po sebi.
Da ne duljimo mnogo, krenimo odmah na post!

Prije svega, krenimo od večeri prije tog jutra..
Okej, prva stvar koju trebamo razjasniti..
Nema šanse da nekom magijom učinim da budete više naspavani nego što jeste.
Dakle, ovo je samo kako poboljšati situaciju, a ako želite biti naspavani onda nema druge nego da se riješite vaših mobitela, kompjutera, televizora i da idete spavati.
Da bi bili naspavani potrebno vam je barem 8 sati dobrog sna i zato nemojte visiti na vašim mobitelima do dva sata ujutro (kao što to nekada i sama znam uraditi), nego na vrijeme se pripremite za spavanje.
Uvucite se u vaše udobne pidžame i možda pročitajte knjigu.
To će vas definitivno smiriti i još dodatno uspavati i ono što je definitivno jeste to da ćete uz knjigu bolje spavati.
Dakle, dobar san je nešto najbitnije ovdje..

Prelazimo na jutroo...
1)Alarm
-Alarm je zaista ljubomoran na vezu koju imate sa vašim krevetom zar ne?
Pa, alarm i jeste ono prvo loše što vam se desi ujutro.
Budite se za školu, alarm zvoni i jednostavno ga ne možete podnijeti.
Ipak, nemojte odgađati alarm. Sve što više odgađate sve će vam teže biti ustati.
Mislite sebi ono kao, ako spavam još koju minutu biće bolje, ali ne zapravo neće. Nećete se uspjeti naspavati za tih par minuta i samo ćete biti neraspoloženi zbog toga što je alarm zvonio već sto puta.
Također.. Znate onaj bi-bi-bi-bi alarm? Za mene ne postoji ništa nepodnošljivije na svijetu od tog zvuka! Jednostavno ga mrzim! Možda ste i vi poput mene, i zato predlažem vam da promijenite zvuk vašeg alarma. Ako želite možete postaviti vašu najdražu pjesmu, koja vas uvijek razigra kao alarm, ali to je ono što ja ne radim iz jednog razloga.. Bilo koju pjesmu da postavim kao zvuk alarma jednostavno ću je početi mrziti. Neću moći više nikada slušati tu pjesmu. Kao zvuk alarma sam imala pjesme Clean by Taylor Swift, Just a little bit of your heart by Ariana i Fireproof by 1D. Nemojte me nikada pitati šta mislim o tim pjesmama.
Do skora sam ih slušala no sada više ne mogu podnijeti nijednu zato što sam ih koristila kao zvuk alarma.
Je li to samo kod mene ili ne?
Umjesto toga, predlažem vam da pronađete neke vesele, nježne zvukove i da ih postavite za alarm i možda bi bilo najbolje da ih mijenjate s vremena na vrijeme.
Želite se probuditi uz nešto veselo, a ne uz nešto što vam odma uništi čitav dan. Isto tako, imam još jedan savjet za vas.. Ako se ne možete zaustaviti od odgađanja alarma onda vam predlažem da ga sklonite na drugu stranu sobe. Dakle, njegdje gdje ga ne možete tek tako isključiti nego da morate ustati i isključiti ga.
Biće teško, ali će pomoći :D

2)Tuširanje!
-Ono što bi već svi trebali raditi svako jutro jeste tuširanje. Svježa voda će vas razbuditi i opustiti i osjećat ćete se poprilično čisto i svježe. Vaši najdraži mirisi će učiniti da se osjećate odlično i mislim da se definitivno svi možemo složiti da je tuširanje najbolji način za početi dan i to je baš  nešto što će uticati na naše raspoloženje.
Meni je mnogo teže ući u tuš ovih hladnijih dana, ali definitivno se nikada ne pokajem što sam ipak ušla. Tuš me uvijek razbudi i čitav dan se osjećam odlično.

3)Svjež i zdrav početak!
-Tuširanje je veoma bitno, ali i pored tuširanja postoji još mnogo, mnogo stvari koje mogu uticati na naše raspoloženje i na način kako se mi osjećamo, pa pogledajmo šta je još bitno!


•Detox Water
-Ne znam ima li neko od vas ko već ovo koristi, no toplo preporučujem Detox Water.
Ukratko objašnjeno to je osvježavajuća voda s osvježavajućim voćem.
Dakle, jednostavno svako jutro, za bolji, svježiji i prije svega toga zdraviji početak dana, pijte detox vodu.
Možete dodati bilo koje voće da se vama sviđa..
Jabuka, limun, narandža, kivi, jagoda..
Odlična stvar, veoma ukusna i zdrava.

•Zdrav doručak
-Pa, ovo je jedan očigledan korak.. Pokušajte pronaći vremena za zdrav i kvalitetan doručak. Nemojte jesti one gluposti poput salama i pašteta nego se potrudite da napravite vaš doručak što boljim, jer znate i sami da se kaže da je doručak najbitniji dio dana. Bez doručka nema ništa. Ako nemate vremena ujutro za sve to, onda pokušajte navečer sebi pripremiti nešto. Isplanirajtee sebi neki doručak zbog kojeg ćete jedva čekati jutro. Nešto ukusno je odlična inspiracija za rano buđenje :D

•Vježbanje
-Ako vježbate i ako imate vremena, najbolje bi bilo da to obavite odmah ujutro. Nekoliko dana bi vas mogli boljeti mišići zbog ranog istezanja, ali to će vam pomoći da se osjećate baš nekeako.. 'uspješno', rekla bih. Ja sam jedno duže vrijeme vježbala ali to sam uvijek radila navečer prije spavanja i mogu da vam kažem da to nije dobra ideja. Tako da, ako vježbate ili imate u planu početi onda je najbolje da to obavite u rano jutro! Morali biste malo ranije ustati, ali mislim da je to odličan korak za sve vas.

4)Muzika i pripremanje za dan.
-Kada ste već ustali i razbuđeni ste, ako želite imati što bolji dan onda je muzika prava stvar. Pustite nešto što vas tjera na ples.. Nešto razigrano i nešto što vam se baš sviđa!
Također, muzika će vaše spremanje i pospremanje vaše sobe učiniti mnogo boljim, lakšim i zadovoljnijim.
Muzika je zaista nešto što najbolje utiče na nas i zbog toga to je moja velika preporuka ! :D


...
Pa to bi bilo to!
Nadam se da ne kasnim mnogo s postom.
I naravno.. da je zanimljiv.
I koristan..
XD
Danas sam zapravo trebala uraditi AMA's review ali nisam imala vremena za sve to, tako da najvjerovatnije taj post možete očekivati sutra :D

Hvala što ste pročitali post!
Kako vam se čiini?
Kako vi odpočinjete vaš dan?
Koje savjete vi imate?
Komentirajte ♥
xoxo 

You May Also Like

16 comments

  1. ja sam juče vežbala (ujutru) i evo jedva pokrećem noge, upala mišića je čudo xD Ovu detox vodu bih trebala probati. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhh, da znam kakav je osjećaj poslije vježbanja. Da, trebala bi! To bi ti bio odličan korak :D
      xoxo ❤✨

      Delete
  2. Svi savjeti zvuče korisno, sutra definitivno isprobavam motivaciju s hranom. :'D Ja sam inače osoba koja se jako voli rano ustajati, no ne i spremati se i ići u školu. Naglašeno, ići u školu. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, blago tebi pa barem voliš rano ustajati.. :/
      Hvala ti puno Lina!
      xoxo ❤✨

      Delete
  3. Super saveti,ali ne vidim razlog zasto si uzela ideju od Ann Dreinog videa,ti si super bloggerka,i ne treba nikog da kopiras... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najiskrenije (i bez uvrede) nemam pojma ko je Ann Drea.. Za ideju sam znala još od prije pa sam mislila kako bi bilo super prenijeti je na blog i možda dodati još koji moj savjet :) ipak, hvala ti ❤
      xoxo ✨

      Delete
  4. Detax voda zvuči a i izgleda odlično moram ti priznati. Cijeli post mi je kao i uvijek odličan i koristan. Predivna si kao i uvijek i to se odnosi i na tvoje postove.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo na predivnom komentaru! ❤
      xoxo ✨

      Delete
  5. Super post! Ja sam jedna od onih osoba koja se jedva digne pokusala ja bilo sto. Jedno vrijeme sam probala naviti alarm 30 prije da se razbudim, ali ni to nije upalilo. Nadam se da ce mi neki od tvojih savjeta koristiti.

    beimagi.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapravo znam kako ti je. Trebali bi pomoći :))
      xoxo ❤✨

      Delete
  6. Odličan post :) Možeš li mi odgovoriti na mail, važno je?

    http://andjelavlaovic.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :)
      Odgovorila sam :)
      xoxo ✨❤

      Delete
  7. Odličan post probat ću nekoliko savjeta✨

    ReplyDelete
  8. Super post, sigurno ću isprobati neke savjete, već sam nekoliko puta I imala neki mini work out (ti tjedni su mi zaista bili najbolji), ali odustala sam na kraju, jedan dan nisam napravila, pa drugi I tako opet ništa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se desila ista stvar, ali nekako sada poželim da nisam tako lako odustala :/
      Hvala ♥
      xoxo ✨

      Delete